Naše glavno delo v računovodstvu je meritev, obdelovanje in sporočanje finančnih in nefinančnih informacij o gospodarskih subjektih. V našem servisu za vsako stranko posebej prilagodimo način vodenja poslovnih knjig. V spodnjem seznamu so ključna dela, ki jih opravljamo za vas:
Vodenje poslovnih knjig: To vključuje knjiženje prejetih in izdanih računov, potnih nalogov ter bančnih izpiskov.
Analitična evidenca kupcev in dobaviteljev: Spremljanje odprtih postavk in vzdrževanje evidenc o poslovnih partnerjih.
Vodenje registra osnovnih sredstev: Knjiženje in sledenje osnovnim sredstvom, kot so oprema, vozila in nepremičnine.
Obračunavanje plač in drugih izplačil fizičnim osebam: Vključuje obračun plač, nadomestil in drugih izplačil zaposlenim.
Obračun davka na dodano vrednost (DDV): Priprava dokumentacije in izračun DDV za poročanje davčnim organom.
Sestavljanje računovodskih izkazov in letnega poročila: Priprava bilance stanja, izkaza poslovnega izida in drugih računovodskih izkazov.
Sestavljanje davčnih obračunov za obračun davka od dohodkov pravnih oseb: Priprava davčnih obračunov za podjetja.
Poleg naštetega opravljamo določen administrativni, finančni in HR del.